Technická podpora

canstock23302246.jpg

Pořízením informačního systému spolupráce se zákazníkem teprve začíná. Pro řešení konkrétních dotazů zákazníků se využívá placené služby Technické podpory:

 

Telefonická hotline podpora je k dispozici od 9:00 – 16:00 h a je určena pro rychlé vyřešení operativních záležitostí. Po připojení budete ihned přesměrováni na operátora. 

Tel.: +    Tel.: +  Tel.: +

Doporučujeme využít emailové poradenství podpora@sysop.cz anebo formulář pro nahlášení problému, ve kterém se můžete rozepsat a podrobně specifikovat Váš dotaz, postup a případný problém či přiložit printscreen obrazovky.  Po přesně nadefinovaném zadání mají pracovníci technické podpory větší možnost odhalit příčinu Vašeho problému, mohou se k ní kdykoliv vrátit, jsou-li vyrušeni jiným telefonickým dotazem. Teprve následně doporučujeme telefonický kontakt s pracovníkem technické podpory, kde můžete upřesnit a doplnit Váš dotaz. 

Vzdálený přístup umožňuje bezpečné připojení pracovníka technické podpory na základě povolení přístupu na počítač klienta. Připojení probíhá pouze na dobu určitou a výhradně se svolením zákazníka.  Pracovník technické podpory i zákazník pracují na jedné ploše (monitoru) – oba vidí stejné informace a mohou tak okamžitě reagovat na složitější dotazy bez ohledu na vzdálenost zákazníka a společnosti. Klient ukáže svůj postup a vzniklý problém a pracovník technické podpory seznámí zákazníka se správným řešením. Dochází k urychlení řešení problému, odpadají náklady na případné cestovné a zákazníci mají možnost se zároveň s řešením problému proškolit. 

Často kladené dotazy v klientské sekci Vám mohou pomoci především v počáteční fázi práce s informačním systémem. Naleznete zde stručné návody a postupy pro běžně vykonávané činnosti. Je možné si stáhnout i dokumentaci k jednotlivým modulům, kde jsou přesně popsány funkčnosti a možnosti obsluhy systému.
 

V oblasti servisní činnosti nabízíme zákazníkům ucelený balíček služeb, který zahrnuje:

  1. zajištění hotline (telefonické konzultace, fax, e-mail, vzdálený přístup)
  2. záruční a pozáruční servis
  3. dodávky upgrade a update verzí (ve vazbě na změny legislativy a další rozvoj systému)
  4. trvalou podporu a další rozvoj dodaného informačního systému
  5. možnost pravidelných návštěv pracovníků (technická podpora, konzultant