Zakázkový vývoj software

Pomocí zakázkového software pomáháme naším zákazníkům zvyšovat a udržovat náskok před konkurencí

Problematika zpracování agend, specifika procesů, nemožnost přizpůsobit se univerzálnímu a obecnému řešení a především zájem posilovat a rozvíjet získané individuální konkurenční výhody znamená realizaci dodávky informačního systému nebo jeho části zakázkovým způsobem
Informační systém se dnes stává stále významnějším a nepostradatelným nástrojem pro konkurenceschopný rozvoj společnosti. Proto se obzvlášť v poslední době do popředí zájmu dostávají informační systémy, které jsou řešeny zakázkovým způsobem, nebo které vychází z typového řešení a mají část zpracovánu na zakázku. 

 

V této oblasti zákazníkům nabízíme:

  • zakázkovou úpravu standardně dodávaného informačního systému KTKw
  • dodávku informačního systému, v němž základ tvoří připravená typová řešení pro určité oblasti podnikaní a segmenty trhu (např. řešení pro Servis, firmy pracující s hutním materiálem aj.)
  • dodávku komplexního informačního systému vytvořeného zcela zakázkovým způsobem dle individuálních požadavků a potřeb

 

Dbáme na to, aby navržený systém:

  • byl zcela přizpůsoben požadavkům firmy 
  • na základě důkladné analýzy požadavků  a zpracování Studie na dodávku a implementaci IS jednoznačně a efektivně podporoval požadované agendy a procesy
  • měl i odpovídající technickou podporu a zabezpečený další rozvoj

Opíráme se o odpovídající, ověřené a transparentní postupy a metodiku dodávky a dále o připravené komponenty a další stavební prvky pro vývoj programového vybavení. Vlastní realizace řešení se provádí formou projektu, který je rozdělen na části a etapy .

Po převzetí IS je zahájen proces technické podpory, který je standardně nabízen v několika variantách a v závislosti na požadavcích provozu. Součástí technické podpory je vždy HOTLINE, řešení problému v místě, řešení formou vzdáleného datového přístupu, dodávky aktuální verze systému v závislosti na platné legislativě a průběžném rozvoji IS a další služby (viz. Technická podpora)

Součástí rutinního provozu dodaného IS je systematické plánování dalšího rozvoje dodaného řešení včetně evidence požadavků uživatelů na další funkčnosti.